crazybooklovers

Direktlänk till inlägg 24 november 2013

10 NÖDVÄNDIG FAKTA OM OSS

Av Mustaschen & Harrypottarn - 24 november 2013 11:50

Hej! Detta är vårt första inlägg, och vi som bloggar är Piraya och Mustachen!    

10 fakta om Mustachen:

1. Jag är en tjej på snart 12 vårar, men det blir enklare att säga tt jag är 12 år ;)

2. Jag älskar Taylor Swift, och har gjort det i snart 3 år.

3. Jag har alltid älskat att läsa, och när jag var liten brukade min pappa läsa högt ur Den Grekisa Guda Mytologin för mej.   

4. Jag upplever mig själv som rolig, men det kanske bara är jag som tycker det. xD

5. Jag har glasögon

6. Jag gillar att springa runt i skogen med Piraya och leka Hobbit xD

7. Engelska är mitt favorit språk!

8. Piarya är galen! :'D

9. Rosa är min favorit färg

10. Jag är är nog också ganska galen.....


10 Fakta om Piraya!!!


1. Jag äääälskar The hobbit och the lord of the ring!

2. Jag tror att jag är en alv...

3. Jag hatar att hosta, och gör det nu... sluta kittla mig i halsen för F*n!!!! XD

4. Jag har rött/lila/svart hår just nu, min naturliga hårfärg är mörkbrun.

5. Jag har inte glasögon :3

6. Jag älskar manga, anime och japanese fashion! Gotta deal with it, bro ;3

7. Jag bor typ inne i stan och är avis på Mustachen som bor precis bredvid en rolig skog!   

8. Keyyo, Nellie Berntsson, Aragorn, Gandalf, Legolas, Ellie goulding, Avicii och Johnny Depp är mina idoler.

9. Jag(och mustachen) bor på månen! Nej, in middle earth, just so you know! So i know who Gandalf is XD

10. Mina favorit genrer är Fantasy, äventyr och komedi. 


Så det var lite om oss! See Ya!   

//Piraya och Mustachen


 
 
JoJo576

JoJo576

24 november 2013 13:31

Hej! Ni verkar vara 2 trevliga prickar! Bra blogg! Ska titta in så ofta jag kan!

http://jojo576.bloggplatsen.se

Mustaschen & Harrypottarn

24 november 2013 13:36

Tack! Hoppas du kommer gilla vår blogg :)
/Piraya och Mustachen

 
Elise

Elise

24 november 2013 17:42

Omg! Älskar Taylor Swift också! Vill ni länkbyta? Försöker leta upp lite fler bloggar att följa c;

http://bokbloggis.bloggplatsen.se

Mustaschen & Harrypottarn

26 november 2013 17:45

Ja!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mustaschen & Harrypottarn - 1 november 2015 22:56


Jag tipsar verkligen om bokserien WondLa. Dessa är skrivna av Tony DiTerlizzi som även är en av författarna till Spiderwick serien.  Det handlar om Eva Nio som har under hela sitt 12-åriga liv levt under jord med en robot, Modr, som tagit hand om h...

Av Mustaschen & Harrypottarn - 15 oktober 2014 16:40

Hej! Jag har inte bloggat på ett tag och så kommer det att fortsätta va ett tag. Jag har bara inte haft någon lust, sorry! /Mustaschen ...

Av Mustaschen & Harrypottarn - 24 september 2014 21:04

Hej! idag har jag något väldigt spännande att prata om. Nämligen Bokmässan 2014 ! Jag kommer att vara där på lördag, och jag planerar att vara med på: -Workshop, hur mysterier blir till. -Overkliga verkligheter, science fiction och fantasy. ...

Av Mustaschen & Harrypottarn - 18 september 2014 20:46


Hej allihopa! Jag skulle bli jätteglad om ni kunde läsa min Wattpad historia Swiftly A Witch :) Jag heter själv Eddiswift . Tack! /Mustaschen ...

Av Mustaschen & Harrypottarn - 18 september 2014 20:43


Som ni på bloggen kanske har märkt, har jag inte läst så mycket på sista tiden. Jag har helt ärligt inte känt för det. Men nu är jag igång igen! Harry Potter hjälper alltid. /Mustaschen ...

Presentation


A little reading everyday keeps reallity away ~
Vi är två tjejer som älskr att läsa! Här hittar du fangirling, boktips, noveller skrivna av oss och mycket mer!
Kontakt/sponsring: eddithebooklover@gmail.com
Obs! Att stjäla inlägg härifrån är inte okej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om vår blogg?
 Älskar den
 Bra
 OK
 Nja...
 Buuuuu
 Dålig!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards