crazybooklovers

Alla inlägg den 17 december 2013

Av Mustaschen & Harrypottarn - 17 december 2013 16:47

Hej! Jag har läst Nikkis dagbok #1 berättelser från ett (inte så) fantastiskt liv av Rachel Renée Russell och den är 282 sidor lång.
Den handlar om Nikki, som har en pinsam familj. Hon börjar på en ny skola, där hon får svårt att skaffa vänner. Den elaka MacKenzie är så perfekt och populär och är jätteelak mot Nikki. Tillslut hittar Nikki två kompisar, men är dom verkligen hennes riktiga kompisar?
Nikki blir kär i Brandon, som MacKenzie också gillar. Kommer hon överleva?
Jag tyckte den här dagboken var riktigt välskriven och bra! Bilderna är fantastiska och Nikkis familj är helt underbar! Jag säger bara en sak: KÖR HÅRT NIKKI!

// Mustachen
Ps. Glöm inte berätta för dina bokintresserade kompisar om denna blogg ;)
Pps. Jag kommer börja läsa en tjock bok så det kommer dröja lite tills nästa recension kommer ut. Men fortsätt kolla in, Piraya kommer säkert kunna underhålla er med något kul!

Presentation


A little reading everyday keeps reallity away ~
Vi är två tjejer som älskr att läsa! Här hittar du fangirling, boktips, noveller skrivna av oss och mycket mer!
Kontakt/sponsring: eddithebooklover@gmail.com
Obs! Att stjäla inlägg härifrån är inte okej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om vår blogg?
 Älskar den
 Bra
 OK
 Nja...
 Buuuuu
 Dålig!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Skapa flashcards