crazybooklovers

Alla inlägg den 24 december 2013

Av Mustaschen & Harrypottarn - 24 december 2013 14:59

Jag har läst Vad är det för fel på dig? av Alicia Thompson. Den är 347 sidor.
Den handlar om Leigh, som går på college och har en pojkvän som heter Andrew.
Leigh pluggar till psykopat och är väldigt bra på att lösa sina vänners problem och krångla till det för sig själv. Varför vill hennes pojkvän inte att hon sover över, och HÅLLER HON PÅ ATT BLI KÄR I HENNES POJKVÄNS RUMSKOMPIS?
Den här boken var faktiskt bra. Ibland blev den lite tråkig. Den var full av problem, precis som jag vill ha det.
// Mustachen

Av Mustaschen & Harrypottarn - 24 december 2013 14:52

Jag har läst ännu en bok av Ida Pyk och denna heter Paris Chérie ~ så där säger folk, alltså. Den är 218 sidor lång.

Den handlar om Alva, som får ett erbjudande om att jobba som modell i Paris. Självklart säger Alva ja. Mest för att komma bort från sin pappa, som mest dricker öl hela dagarna.
Ingenting är så enkelt i Paris som Alva föreställde sig att det ska bli. Alva går på fester, skaffar nya kompisar men allt slutar som skit. Kommer det att lösa sig?
Jag tyckte att den här boken var bra, men att jag kanske var lite för ung för att läsa den :D.
Jag såg många likheter mellan den här boken och Det blir bättre snart (eller vad den nu hette). I båda böckerna är föräldrarna skilda, och så har båda böckerna något med Paris att göra.
Jag tyckte att den här boken var sådär. Inte dålig, samtidigt inte jättebra.

Av Mustaschen & Harrypottarn - 24 december 2013 14:40

Hej! God Jul everyone ^^
Ska ni se Kalle Anke snart? Det ska jag.
God Jul

Presentation


A little reading everyday keeps reallity away ~
Vi är två tjejer som älskr att läsa! Här hittar du fangirling, boktips, noveller skrivna av oss och mycket mer!
Kontakt/sponsring: eddithebooklover@gmail.com
Obs! Att stjäla inlägg härifrån är inte okej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om vår blogg?
 Älskar den
 Bra
 OK
 Nja...
 Buuuuu
 Dålig!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards