crazybooklovers

Direktlänk till inlägg 31 december 2013

Gott nytt 2014!

Av Mustaschen & Harrypottarn - 31 december 2013 21:09

Hej på er! Mustachen här. Misslisibell gjorde några frågor, så jag tänkte göra samma så ni "lär känna" mig lite mer. :-)
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag började blogga på allvar och fick kompisar över hela världen!
Hur har ditt 2013 varit? Både bra och dåligt, många ledsamma saker har hänt men samtidigt har det funnits många glada stunder.
Blev du kär i år? Jajamensan
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig att glömma? 15/11, dagen när jag och mamma var på The Band Perry konserten. Amazing.
Vad är din största framgång 2013? Eeeeeh, fattar inte riktigt! Haha, om man menar vad som har gått bäst för mig är det skolan! Jag Bästa köpet? Antingen min iPod Touch som jag köpte själv, eller några presenter jag köpte till mina lärare som julklapp. Det var kul att se hur glada dom blev. :-)
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder eller små onödiga saker från TGR som jag inte använder eller min iPod Touch.
Gjorde något dig riktigt glad? Ja många saker! Bland annat när jag fick någon att skratta, när vi köpte en ny hund, mina vänner och några resor jag och min familj gjorde.
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? 22 av Taylor Swift, Let me go av Arvil Lavigne, Wrecking Ball av Miley Cyrus och Wake Me Up av Avicii.
Vem har du umgåtts mest med? Familjen <3
Har du haft ett förhållande under 2013? Nope...
Vart reste du under 2013? Jag kommer inte berätta vart i Sverige, men jag har varit i Tyskland, Danmark, Spanien.
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Hur konstigt det än låter, en pojkvän. xD
Vad gjorde du på din födelsedag? Det kommer jag inte ihåg...
Finns det någon som skulle ha gjort ditt år bättre? Mina "kompisar"....
Vem saknade du? Även om jag träffar dom, min mormor och morfar.
De bästa nya människorna du träffade? En tjej i min klass och en kompis från Tyskland.
Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Tro mer på mig själv och acceptera mig själv som jag är! KÖR HÅRT 2014!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mustaschen & Harrypottarn - 1 november 2015 22:56


Jag tipsar verkligen om bokserien WondLa. Dessa är skrivna av Tony DiTerlizzi som även är en av författarna till Spiderwick serien.  Det handlar om Eva Nio som har under hela sitt 12-åriga liv levt under jord med en robot, Modr, som tagit hand om h...

Av Mustaschen & Harrypottarn - 15 oktober 2014 16:40

Hej! Jag har inte bloggat på ett tag och så kommer det att fortsätta va ett tag. Jag har bara inte haft någon lust, sorry! /Mustaschen ...

Av Mustaschen & Harrypottarn - 24 september 2014 21:04

Hej! idag har jag något väldigt spännande att prata om. Nämligen Bokmässan 2014 ! Jag kommer att vara där på lördag, och jag planerar att vara med på: -Workshop, hur mysterier blir till. -Overkliga verkligheter, science fiction och fantasy. ...

Av Mustaschen & Harrypottarn - 18 september 2014 20:46


Hej allihopa! Jag skulle bli jätteglad om ni kunde läsa min Wattpad historia Swiftly A Witch :) Jag heter själv Eddiswift . Tack! /Mustaschen ...

Av Mustaschen & Harrypottarn - 18 september 2014 20:43


Som ni på bloggen kanske har märkt, har jag inte läst så mycket på sista tiden. Jag har helt ärligt inte känt för det. Men nu är jag igång igen! Harry Potter hjälper alltid. /Mustaschen ...

Presentation


A little reading everyday keeps reallity away ~
Vi är två tjejer som älskr att läsa! Här hittar du fangirling, boktips, noveller skrivna av oss och mycket mer!
Kontakt/sponsring: eddithebooklover@gmail.com
Obs! Att stjäla inlägg härifrån är inte okej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om vår blogg?
 Älskar den
 Bra
 OK
 Nja...
 Buuuuu
 Dålig!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Skapa flashcards