crazybooklovers

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Mustaschen & Harrypottarn - 1 januari 2014 13:07

Hejsaan! Piraya här   Mustachen gjorde ju igår typ massa frågor och så, som också Misslisibell  hade gjort, så ska vi köra med mig också? ;)


Har du gjort något detta året som du inte gjort förut? 

Japp, bytt skola. Åkt till paris och faktiskt insett att jag trivdes jätte bra på min gamla skola...

Hur har ditt 2013 varit? 

Vårterminen har varit så sjukt roligt...♥ Sommarn också, men höstterminen på IES (internationella Engelska Skolan) har inte varit lika bra, och har haft många ledsamma stunder...

Vilket datum 2013 kommer du aldrig att glömma?  

Åh... asså jag vet inte, men när jag slutade på Vittra förra året... och när jag red Lille Måns(en häst) för första gången och det gick jätte bra... och kommer aldrig glömma alla gånger jag har ridit Zeus (en annan häst) han är verkligen bäst♥ Jag kommer inte ihåg datumen haha!

Vad är din största framgång 2013? 

Eh?

Bästa köpet?  

Hm... om jag skule vart fodervärd på zeus skulle det vara det, men annars... en victoria secret som absolut är bäst xD (Pure daydream) eller nej! THE HOBBIT FILMEN!!!!!!!!

Vad spenderade du mest pengar på? 

Okej, detta året har jag vart en riktig slösmaja, jag brukar ALDRIG vara det annars! Men vet inte, bara blivit så.. så jaghar nog spenderat mest på massa skitsaker :) skulle antagligen haft typ 2000 mer nu eller ännu mer om jag inte slösat så mycket xD

Gjorde något dig riktigt glad? 

Mamma hade beställt biljetter till the hobbit 2, och att jag fått rida Zeus några gånger... ♥

Vilka låtar kommer påminna dig om 2013? 

Lana Del Rey- Young and beautiful, Avicii-Wake me up, Ellie Goulding-How long will I love you? och Megan Nicole-Summer Forever.

Vem har du umgåtts mest med? 

Jo, det är nog familjen, hästarna i stallet eller emelie...

Har du haft en förhållande 2013? 

Nej, asså slösar inte tid på sånna som jag egentligen inte gillar eller sånna som inte gillar mig. Jag kommer antagligen inte ha nåt förrän jag verkligen vet att jag gillar han.

Vart reste du under 2013? 

Frankrike, tyskland, danmark, stockholm o belgien 

Är det något du saknar 2013 och vill ha 2014?

En egen häst, biljetter till the hobbit 3, antagligen ett liv x) nä haha, men jag vet inte.. jag har alltid haft en tanke i huvudet där jag rider på Zeus i typ en sommar klänning ute långt ifrån en stad där allt är bra.. och  att några kompisar också är med så haha det skulle vara så kul..men annars att va med i en film x)...♥ 

Vad gjorde du på din födelsedag? 

Inget speciellt..

Finns det någon som skulle kunna gjort ditt år bättre? 

haha ja, absolut men det är en hemlis..

Vem saknade du?

Alla på vittra, asså min gamla skola..

De bästa nya människorna du träffade? 

Har inte träffat dem men Jenna, Angelina och Ida..

Annars så är det Alicia och Isabelle...

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Trilla inte ner i fälla så att du blir som alla andra tjejer och bara bryr dig om ditt utseende, kom ihåg: Ett äventyr väntar, så var beredd! 

 

 

  Haha ser jätte konstig ut xD Men det är jag o Zeus, fast har långt hår där..

 

Så kom ihåg, haha! Gandalf kanske väntar på dig för att delta i ett äventyr ;)

  

Presentation


A little reading everyday keeps reallity away ~
Vi är två tjejer som älskr att läsa! Här hittar du fangirling, boktips, noveller skrivna av oss och mycket mer!
Kontakt/sponsring: eddithebooklover@gmail.com
Obs! Att stjäla inlägg härifrån är inte okej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om vår blogg?
 Älskar den
 Bra
 OK
 Nja...
 Buuuuu
 Dålig!!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards