crazybooklovers

Direktlänk till inlägg 10 januari 2014

Prinsessa i högform

Av Mustaschen & Harrypottarn - 10 januari 2014 17:57

Hej! Vänta, jag vet vad ni tänker. Äntligen en recension!
Hoppas jag...???
Skämt och sido, jag har läst Prinsessa i högform av Meg Cabot och den är 246 sidor. Detta är del 6 i dagboks serien En Prinsessas Dagbok. Det finns även två filmer om böckerna. Meg Cabot har även skrivit andra böcker, tillexempel Airhead serien som jag rekommenderar starkt.

Mia har fullt med problem. Hon saknar Micheal, som går på college.
Mia märker att något är fel, och anar det värsta. Kommer dom göra slut? Dessutom anmäler Lilly Mia till elevrådet. För att kunna komma in måste Mia konkurera med sin fiende Lana , som bara blir fräckare och fräckare. Dessutom riskerar Genovia att och ut ur EU. Med mera! Kommer allt att lösa sig?
Jag AVGUDAR Mia! Hon är så cool! Jag rekommenderar den SUPERDUPERMYCKET. LÄS DEN.
Happy fredag everyone //Mustachen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mustaschen & Harrypottarn - 1 november 2015 22:56


Jag tipsar verkligen om bokserien WondLa. Dessa är skrivna av Tony DiTerlizzi som även är en av författarna till Spiderwick serien.  Det handlar om Eva Nio som har under hela sitt 12-åriga liv levt under jord med en robot, Modr, som tagit hand om h...

Av Mustaschen & Harrypottarn - 15 oktober 2014 16:40

Hej! Jag har inte bloggat på ett tag och så kommer det att fortsätta va ett tag. Jag har bara inte haft någon lust, sorry! /Mustaschen ...

Av Mustaschen & Harrypottarn - 24 september 2014 21:04

Hej! idag har jag något väldigt spännande att prata om. Nämligen Bokmässan 2014 ! Jag kommer att vara där på lördag, och jag planerar att vara med på: -Workshop, hur mysterier blir till. -Overkliga verkligheter, science fiction och fantasy. ...

Av Mustaschen & Harrypottarn - 18 september 2014 20:46


Hej allihopa! Jag skulle bli jätteglad om ni kunde läsa min Wattpad historia Swiftly A Witch :) Jag heter själv Eddiswift . Tack! /Mustaschen ...

Av Mustaschen & Harrypottarn - 18 september 2014 20:43


Som ni på bloggen kanske har märkt, har jag inte läst så mycket på sista tiden. Jag har helt ärligt inte känt för det. Men nu är jag igång igen! Harry Potter hjälper alltid. /Mustaschen ...

Presentation


A little reading everyday keeps reallity away ~
Vi är två tjejer som älskr att läsa! Här hittar du fangirling, boktips, noveller skrivna av oss och mycket mer!
Kontakt/sponsring: eddithebooklover@gmail.com
Obs! Att stjäla inlägg härifrån är inte okej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om vår blogg?
 Älskar den
 Bra
 OK
 Nja...
 Buuuuu
 Dålig!!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Skapa flashcards