crazybooklovers

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Mustaschen & Harrypottarn - 3 februari 2014 16:50

Hej! Boktjuven kommer på bio den 28 Februari, och tyvärr kan man inte köpa biljetter än eller se vilken åldersgräns den har. Jag har tidigare recenserat Boktjuven på den här bloggen, så gå bara in på kategorin "förr i tiden" så hittar du den lätt!
Länken: https://www.youtube.com/watch?v=92EBSmxinus&feature=youtube_gdata_player
Jag ska (om åldersgränsen tillåter) se den på bio.
I'm so exited AAAAH!
/Mustachen

Av Mustaschen & Harrypottarn - 3 februari 2014 16:39

OMG JAG ÄR SÅ LYCKLIG! :)
Boken heter Förr eller senare exploderar jag på svenska och är skriven av John Green. Best book ever.
Länken: https://www.youtube.com/watch?v=9ItBvH5J6ss&feature=youtube_gdata_player

Hoppas ni gillar den!
//Mustachen

Presentation


A little reading everyday keeps reallity away ~
Vi är två tjejer som älskr att läsa! Här hittar du fangirling, boktips, noveller skrivna av oss och mycket mer!
Kontakt/sponsring: eddithebooklover@gmail.com
Obs! Att stjäla inlägg härifrån är inte okej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om vår blogg?
 Älskar den
 Bra
 OK
 Nja...
 Buuuuu
 Dålig!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards