crazybooklovers

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Mustaschen & Harrypottarn - 4 februari 2014 16:41

Hej! Just nu läser jag Kodnamn Verity av Elizabeth Wein! Jag har läst 67 sidor hittills, och nu ska jag snart fortsätta! Jag har stora förväntningar, redan nu är den svår att lägga ifrån sig.

//Mustachen
Ps. Jag skrev förra inlägget oxå ^^

Eld

Av Mustaschen & Harrypottarn - 4 februari 2014 16:33

Hej! Äntligen har jag läst klart Eld av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren och den är 633 sidor lång.

Den handlar om De Utvalda, som ännu en gång måste bekämpa ondskan i Engelsfors.
Den här gången kämpar dom mot positivitet, brustna hjärtan, och rådet som börjar tvivla på att dom verkligen är De Utvalda. Vem vet, kanske är positiva personer farligare än man tror?
Den här boken var bäst!! Den innehöll kärlek, magi, ondska i skolan, mord, mobbning; ja allt som en läsare vill ha! Jag ville bara dyka in i den och aldrig komma ut.... Jo, när det blev läskigt och då blev även jag rädd.

Presentation


A little reading everyday keeps reallity away ~
Vi är två tjejer som älskr att läsa! Här hittar du fangirling, boktips, noveller skrivna av oss och mycket mer!
Kontakt/sponsring: eddithebooklover@gmail.com
Obs! Att stjäla inlägg härifrån är inte okej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om vår blogg?
 Älskar den
 Bra
 OK
 Nja...
 Buuuuu
 Dålig!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards