crazybooklovers

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Mustaschen & Harrypottarn - 1 mars 2014 17:24

Det ekade mellan väggarna i den ändlösa korridoren. Blickarna brände på ryggen och ibland såg jag några ungar som glodde på mig. 

- Åh, det är du! Eller? Sa en tjej bakom mig. Jag snurrade runt och kollade på den glada tjejens ansikte. Visste alla det? Att jag var hon vars bästa vän är död.

- Vadå jag? Sa jag lite väl oförskämt. Flickan skakade lite på huvudet och skrattade. 

- Hon med den där bloggen! Den är typ bäst ju, fnissade hon. Jag tackade med ett leende och fortsatte sedan att gå. 


När jag väl kommit till klassrummet så såg jag blickarna riktas mot mig. Jag smög mig fram mot en ledig plats och försökte samtidigt att vara så tyst som möjligt. Jag fick platsen bredvid en sån där irriterande snygg kille, eller det skulle jag tyckt för länge sen. Just nu var han som vilken som helst. 

- Du är den nya tjejen, Va? Frågade han. Jag nickade och suckade lätt. Han började fråga massor av frågor och jag orkade inte svara på hälften. 

- Gillar du moröttor? 

Stackarn, tänkte jag. Han kunde inte äns prata. Och vad var detta för fråga?

- Du menar morötter? Mm, dem är väl okej. Svarade jag. 




( UUUGH hinner inte mer D: //Piraya )

Av Mustaschen & Harrypottarn - 1 mars 2014 08:37

Hej! Idag är det dag 1! Idag lyder frågan: best book you read last year.
Jag kan inte riktigt välja, men kanske Hungerspelen trilogin, Divergent (1 & 2) eller Boom av Mark Haddon. :)

Vilken var den bästa boken du läste 2013?
// Mustachen

Presentation


A little reading everyday keeps reallity away ~
Vi är två tjejer som älskr att läsa! Här hittar du fangirling, boktips, noveller skrivna av oss och mycket mer!
Kontakt/sponsring: eddithebooklover@gmail.com
Obs! Att stjäla inlägg härifrån är inte okej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om vår blogg?
 Älskar den
 Bra
 OK
 Nja...
 Buuuuu
 Dålig!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards