crazybooklovers

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Mustaschen & Harrypottarn - 2 mars 2014 10:43

Jag slutar läsa Hush Hush, a fallen angel... a forbidden love. Jag vet inte varför, jag menar storyn är bra! Jag längtar inte efter att läsa den, det är det. Engelskan är inget problem. Sorry!

Nu ska jag läsa Om jag kunde drömma och jag hoppas verkligen att jag fastnar för den! Ses kompisar!
//Mustachen :-)

Av Mustaschen & Harrypottarn - 2 mars 2014 08:23

Hej! Igår var det ju bokrea, så jag passade på att köpa två böcker!
Jag köpte:
Pappers städer av John Green. Jag älskar förr eller senare exploderar jag, så jag är jättespänd på att läsa Pappers Städer. Hur dom beskrev den på baksidan var ju äckligt spännande.
Hur kär får man bli? av Katarina Von Bredow. Katarina har ju skrivit Kodnamn Verity, och jag bestämde mig för att ge henne en ny chans. Jag gillar romantiska böcker!

Har du läst någon av böckerna? Komentera gärna vad du tycker, det skulle göra mig jätteglad! :)
//Mustachen

Presentation


A little reading everyday keeps reallity away ~
Vi är två tjejer som älskr att läsa! Här hittar du fangirling, boktips, noveller skrivna av oss och mycket mer!
Kontakt/sponsring: eddithebooklover@gmail.com
Obs! Att stjäla inlägg härifrån är inte okej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om vår blogg?
 Älskar den
 Bra
 OK
 Nja...
 Buuuuu
 Dålig!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards