crazybooklovers

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Mustaschen & Harrypottarn - 12 mars 2014 18:15

Hej! Jag är Mimmi, Mustachens lillasyster och jag ska pröva att gästblogga här.

Jag har läst: Silverpojken och den är av Kristina Ohlsson. Den är 166 sidor lång.

Jag tycker att den var jättebra! Den handlar om barnen Aladdin, Billie och Simona. Det är vinter och Aladdin tycker att han ser en pojke som springer om kring runt hans föräldrars restaurang, men när han ser pojken sitta på en trappa och när pojken går iväg syns det inga fotspår efter han. Aladdin börjar tro att han bara inbillar sig allt. Det börjar det försvinna mat från restaurangen. Vem är det som tar maten? Är det pojken som springer runt?

Det finns en till bok om barnen Aladdin, Billie och Simona , Glasbarnen heter den.

Av Mustaschen & Harrypottarn - 12 mars 2014 18:08

Hej.... Jag tänker skippa challengen vissa dagar när jag inte har tid eller ork eller vet någon bok.. Aja, ha det gött :3
//Mustachen

Av Mustaschen & Harrypottarn - 12 mars 2014 18:00

Hejsan! Förlåt för den dåliga uppdateringen!

Jag har läst Sommaren jag blev vacker av Jenny Han. Dens original titel ärThe summer I turned pretty och den är 250 sidor lång. Detta är del 1 i en serie med 3 böcker.

Den handlar om sextonåriga Belly, som åker till sommarhuset med sin mamma, hennes retfulla bror Steven precis som vanligt. Där väntar hennes mammas bästis, och hennes två söner; Conrad och Jeremiah. Belly har alltid varit hejdlöst förälskad i Conrad, den äldre. Detta året är nånting annorlunda, Conrad röker och dricker. Det finns något konstigt i hans beteende och hon gillar det inte. Då får Belly reda på sanningen om hans mamma......
Sen träffar Belly Cam. Dom blir tillsammans, men kommer dom hålla ihop föralltid?

Jag tyckte den var bra, den var fin och gripande. Jag älskar böcker som denna! Man får även kapitel som utspelar sig när Belly var yngre. Kul!
/Mustachen

Presentation


A little reading everyday keeps reallity away ~
Vi är två tjejer som älskr att läsa! Här hittar du fangirling, boktips, noveller skrivna av oss och mycket mer!
Kontakt/sponsring: eddithebooklover@gmail.com
Obs! Att stjäla inlägg härifrån är inte okej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om vår blogg?
 Älskar den
 Bra
 OK
 Nja...
 Buuuuu
 Dålig!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards