crazybooklovers

Alla inlägg den 27 april 2014

Av Mustaschen & Harrypottarn - 27 april 2014 19:05

Hej! Jag har läst Klicka här (för att se hur jag överlevde sjuan) av Denise Vega. Den är 217 sidor lång, första hela meningen på sida 10 är "Vi hade nästan aldrig varit ifrån varandra. " den heter " Click here (to find out how I survived seventh grade)" på engelska.

Den handlar om Erin Swift. Hon och hennes bästis har aldrig varit ifrån varandra, och när dom börjar på en ny skola hamnar dom i en varsin klass! Vilken katastrof. Allt i den nya klassen är hemskt, och hon är kär i klassens snygging. Då läser hela skolan hennes hemliga dagbok och allt är en katastrof.
Jag tycker den här boken är väldigt bra! Den växlar mellan hennes dagbok/blogg och vardag, vilket var kul!

Jag kommer inte hålla bloggen jätteupdaterad. Jag tycker inte att det är lika kul längre och vill hellre hålla på med BookTube. Min kanal hittar ni längre ner bland inläggen. Men vi hörs!
/Mustaschen

Presentation


A little reading everyday keeps reallity away ~
Vi är två tjejer som älskr att läsa! Här hittar du fangirling, boktips, noveller skrivna av oss och mycket mer!
Kontakt/sponsring: eddithebooklover@gmail.com
Obs! Att stjäla inlägg härifrån är inte okej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om vår blogg?
 Älskar den
 Bra
 OK
 Nja...
 Buuuuu
 Dålig!!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards