crazybooklovers

Direktlänk till inlägg 21 juni 2014

IIIIIH

Av Mustaschen & Harrypottarn - 21 juni 2014 21:36

HEJ! Förlår för mitt irrvrål men DET ÄR FANGIRLING PÅ HÖG NEVÅ.
Okay? Okay
Jag måste berätta.....
......
Är ni redo????
You better be!

Okay här kommer det: Jag och min kompis Amanda ska se The Fault In Our Stars filmen på måndag! Omg! Vi har typ fangirlat hela kvällen..... Lol! Vi tog platser långt bak, så att ingen ska se oss gråta, och vi ska ha med oss boken (iaf jag) och jag ska ha på mig min DIY TFIOS tröja som är supersnygg! Lägger upp en bild på måndag morgon. Jag ska ta med mig näsdukar så jag kan gråta haha.
Andledningen till varför jag inte kan se den imorgon (premiären) är för att åker hem från mormor och morfar då.
Jag är exalterad för att jag har hört fantastiska saker om den! Recension kommer inte upp. Skojar bara! Självklart kommer en recension upp. Nu när åldersgränsen till Divergent är sänkt ska jag se den i sommar. Åh vad kul!
Har du sett den? Vad tyckte du?
Trailers och relaterade videos:
The Fault In Our Stars | Official Trailer [HD] | ?: http://youtu.be/9ItBvH5J6ss

Teens React to The Fault In Our Stars: http://youtu.be/rjMqMLZIt30

När jag skulle kopiera länken så kom reklam upp, och gissa vad det var? TFIOS trailern! Haha!

The Fault in Our Stars Trailer Reaction!: http://youtu.be/oSoxPaXQApQ

Liiite bilder!

John Green, Ansel Elgort och Shaileene Woodley (För låt om jag stavade Shaileene fel :/)

John Green, författaren.

Aw, sötisar!

Kan
inte
fatta
att
jag
kommer
Kunna
se
den
omg! Jag har väntat sen Februari!
Jag äger inte bilderna, de är från Google.
/IVRIG Mustaschen
PS. Fangirla gärna med mig i kommentarerna!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mustaschen & Harrypottarn - 1 november 2015 22:56


Jag tipsar verkligen om bokserien WondLa. Dessa är skrivna av Tony DiTerlizzi som även är en av författarna till Spiderwick serien.  Det handlar om Eva Nio som har under hela sitt 12-åriga liv levt under jord med en robot, Modr, som tagit hand om h...

Av Mustaschen & Harrypottarn - 15 oktober 2014 16:40

Hej! Jag har inte bloggat på ett tag och så kommer det att fortsätta va ett tag. Jag har bara inte haft någon lust, sorry! /Mustaschen ...

Av Mustaschen & Harrypottarn - 24 september 2014 21:04

Hej! idag har jag något väldigt spännande att prata om. Nämligen Bokmässan 2014 ! Jag kommer att vara där på lördag, och jag planerar att vara med på: -Workshop, hur mysterier blir till. -Overkliga verkligheter, science fiction och fantasy. ...

Av Mustaschen & Harrypottarn - 18 september 2014 20:46


Hej allihopa! Jag skulle bli jätteglad om ni kunde läsa min Wattpad historia Swiftly A Witch :) Jag heter själv Eddiswift . Tack! /Mustaschen ...

Av Mustaschen & Harrypottarn - 18 september 2014 20:43


Som ni på bloggen kanske har märkt, har jag inte läst så mycket på sista tiden. Jag har helt ärligt inte känt för det. Men nu är jag igång igen! Harry Potter hjälper alltid. /Mustaschen ...

Presentation


A little reading everyday keeps reallity away ~
Vi är två tjejer som älskr att läsa! Här hittar du fangirling, boktips, noveller skrivna av oss och mycket mer!
Kontakt/sponsring: eddithebooklover@gmail.com
Obs! Att stjäla inlägg härifrån är inte okej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om vår blogg?
 Älskar den
 Bra
 OK
 Nja...
 Buuuuu
 Dålig!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Skapa flashcards