crazybooklovers

Alla inlägg den 24 september 2014

Av Mustaschen & Harrypottarn - 24 september 2014 21:04

Hej!
idag har jag något väldigt spännande att prata om.
Nämligen Bokmässan 2014 !
Jag kommer att vara där på lördag, och jag planerar att vara med på:
-Workshop, hur mysterier blir till.
-Overkliga verkligheter, science fiction och fantasy.
-Möt Sara Bergmark Elfgren och Mats Strandberg.
-Fantasy = en verklighetsflykt?

Jag tror att det var så alla grejer hette, kolla annars in deras hemsida: http://www.bokmassan.se/bokmassan/ om du vill ha mer info.
Jag kommer vara där med min familj, men om du ser mig kom gärna fram och säg hej!
Mer bilder om vad jag ska ha på mig osv kommer snart.
Planerar att ha mig min The Fault In Our Stars tröja, vad tror ni?
Jag blev jättetaggad när jag fick reda på att vi skulle åka för att det är första gången för mig, och det ska bli jättekul!!
Kramar Mustaschen

Presentation


A little reading everyday keeps reallity away ~
Vi är två tjejer som älskr att läsa! Här hittar du fangirling, boktips, noveller skrivna av oss och mycket mer!
Kontakt/sponsring: eddithebooklover@gmail.com
Obs! Att stjäla inlägg härifrån är inte okej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om vår blogg?
 Älskar den
 Bra
 OK
 Nja...
 Buuuuu
 Dålig!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards